Bu Blogda Ara

24 Şubat 2016 Çarşamba

KOD ADI GEREKSİZ




        Daha önce hiç denemesem de her nasılsa elde kalan yünlerle battaniye örmeye kalkıştım.Önce şişle olsun istedim ama gözümde büyüdü.Çok istediğim halde şişle başladığım işi bitiremedim.İşi fazla ilerletmeden tığ işine döndüm.İplerimin renkleri uyumsuz,amaç da eldekileri tüketmek olunca motifli modeller de kendiliğinden elenmiş oldu.
         Çekirdek ailemizin tatlı elemanlarının sataşmalarına hiiiç aldırmadım :(( Neymiş gözlüklerime yazıkmış,vaktime,emeğime yazıkmış....Çok gereksizmiş.
         Tamam vakit benim,emek benim,gözlükler benim''Gereksiz battaniye'' de benim.Dokunanı yakarım.
 


















   

4 yorum:

  1. Bence çok güzel olmuş. Renkler huzur veriyor. Ellerine sağlık, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Sağolun örerken de çok mutlu oldum.

    YanıtlaSil
  3. Ama çok güzel olmuuuş. Ayrıca beni ziyaret etmişsiniz. Hoş gelmişsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geç kalmış bir cevap oldu ama teşekkürler.Çok hoş bir ziyaretti ara sıra beklerim bende:)

      Sil

yorumlarınız için teşekkür ederiz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...