Bu Blogda Ara

13 Nisan 2016 Çarşamba

Bir ileri iki geri

                 Başlayalı bir hafta olmadı.Bitince çok sevimli bir yastık olacak diye umuyorum.Bitirebilirsek,tablo olarak da güzel durabilir henüz kararsızım.
    Hani üstad Orhan Veli diyor ya:
                                                       Beni bu güzel havalar mahvetti,
                                                       Böyle havada istifa ettim
                                                       Evkaftaki memuriyetimden.
                                                       Tütüne böyle havada alıştım,
                                                       Böyle havada aşık oldum;
                                                       Eve ekmek tuz götürmeyi
                                                       Böyle havalarda unuttum;
                                                       Şiir yazma hastalığım
                                                       Hep böyle havalarda nüksetti;
                                                       Beni bu güzel havalar mahvetti. Dizimi kırıp çarpılar işlemeyi böyle havalarda unuttum.İşleyip işleyip sökmeye böyle havalarda alıştım.
           Beni bu havalar mahvetti vesselam.
                         

7 yorum:

  1. Çok güzel bir şiir... Etamin yapmayı ben çok severdim küçükken. Sizi takibe aldım. Bana da beklerim.
    www.nilgunozenaydin.com

    YanıtlaSil
  2. Mart sonunda istifamı verirken hep bu şiir dilimdeydi:)

    YanıtlaSil
  3. Bir mart sonunda tabi yeni değil 16 sene geçmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ufak bir sızı bırakmadıysa sorun yok.Şiirlere daha fazla zaman ayırmalı:))sevgiler.

      Sil
  4. Söküp söküp yapanın işi bitmezmiş :))))
    Ama bitince ortaya ne çıkacak çok merak ediyorum :)
    Bu arada... Ben bir hobi manyağı olarak, her gördüğüm işe anında heveslenirim, bak şimdi de etamin işleyesim geldi iyi mi :)))))

    YanıtlaSil
  5. En korktuğum şey işe başlarken sökmek. Yeni işlere merak:)))
    Bir sürü proje bekliyor o yüzden.

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkür ederiz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...