Bu Blogda Ara

15 Nisan 2016 Cuma

Mektup

      Bazen öyle hissediyorum ki yanımda olmalısın.Ama kocaman derin bir uçurum gibi yalnızlık oturuyor yanı başımda.
      Çoğunlukla anlaşıyoruz onunla,şikayet ettiğim pek azdır bilirsin.
      Güneşin vücutta uyandırdığı o tatlı sıcaklık ve canlı olma hissini tattığım günlerden tanışırız.Sıkı fıkılığımız kıskandırmasın seni sevgilim.Onun üzerimdeki emeklerini bilemezsin.
      Henüz o kadar küçüktüm ki.Dünyanın duvarlar ve ağaçlarla çevrili avludan ibaret olduğunu düşünürdüm.O yaşta yalnızlığa ve düşüncelere terk edilmiş bir çocuk.
      Bir de...Sokaktan gelen çocukların sesleri vardı.Onları sevmesem de oynamak için sokağa çıkmak isterdim.Hepsi aynı mahallede oturur aynı okula giderlerdi.Bebek sayarlardı beni.Hani şu oyuncak su tabancaları var ya: ilk nefretim onlara.
       Bir de...Saçları düzgünce örülmüş, başının iki yanından akan havalı komşu kızı.Akşamları babası elinden tutup evlerine giderken dönüp bana nanik yapan.Babasının sadece bacaklarını hatırlıyorum.Belki kızın boyu o kadar olduğundandır.Jiletle kazınmış kel kafamdan utandığım için başıma sardığım tülbentimle yana sarkmış başım,nereye gideceklerini bilemedikleri için arkama saklanan ellerim ve ben
       Sokak ortasında kalakalmış arkalarından bakarken-dimdik duruşu,birlikteliğimize olan sarsılmaz inancıyla-  tek teselli verenim.Yalnızlığım
       Bir gün,yani çocuğumuz olduğunda diyorum sevgilim öyle oyuncakları olmasa da olur.Bir de sevgilim;  tecrübeyle sabit kazınan saçlar daha gür çıkmıyormuş.

3 yorum:

  1. Hüzünlü bir mektup olmuş.
    Biliyor musun benim de saçımı çok kazımışlar çocukken. O fotoğraflarımı hiç sevmem. Eğer kazınmasaymış desene saç denen şeyden mahrum olacaktım. Çok azdır çünkü saçlarım.

    YanıtlaSil
  2. İşe yaramış :)
    Aniden basar bazen hüzün ağırlamak lazım.

    YanıtlaSil
  3. İşe yaramış :)
    Aniden basar bazen hüzün ağırlamak lazım.

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkür ederiz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...