Bu Blogda Ara

25 Nisan 2016 Pazartesi

:(((

                Aman Allahım.Dün sabah bu manzarayı gördüğümde neredeyse şaşkınlıktan gözlerim yuvalarından fırlayacak sandım.İlk defa böyle bir şeyle karşılaşıyorum.Ancak tek kare alabilmişim telaştan.Bir kısmını cımbızla temizledim.Elimde garip kokulu sıvılarla dört dönen beni görünce
                Büyük reisin konuya yaklaşımı şöyle oldu:
                Konu komşu Nasreddin Hocaya ''Hocam senin hanım çok gezer oldu demişler.''
                Hoca cevaben ''yooo demiş.Öyle olsa bize de uğrardı.''
               Tamam bu ara münzevilik anlaşmasının kurallarını hiçe saymış, çokça fuara takılmış,müzik gecelerine akmış olabilirim.23 Nisan sayılmaz ama  o bayram.
               Şimdi durum bu diye yani bu böcülerin hiç mi suçu yok yani.Benim bildiğim haber yollanır olmadı telefon edilir o da olmadı mesaj atılır.
                Akideş evdemisin pazar sabaa bi gavaltı ediverelim.İki lafın belini kırı verelim denir demi ama :(((
               E gelmişler madem bol sarımsaklı acılı soğuk içecek hazırlayayım bari.
                Sıfır böcü çok güneşli haftalarınız olsun :)

3 yorum:

yorumlarınız için teşekkür ederiz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...