Bu Blogda Ara

11 Nisan 2016 Pazartesi

KIRMIZI SAÇLI KADIN

            Yazarı          Orhan Pamuk
            Yayın evi     Yapı Kredi Yayınları
            Türü             Roman
            Basım Yılı     Şubat 2016  1.Basım
         Nobel ödülü almış yazarımızın okuduğum ilk kitabı.Karşılaştırma yapamıyorum.Yazarın kitaplarını okumayı denemiş ama kitabın sonuna erememiş arkadaşlarım var.Araya mesafe koymuşluğum bu yüzden.
         ''Pamuk,en iyi kitaplarını Nobel'den sonra yazan eşsiz bir yazar.''demiş Independent.
          Doğu ve Batı kültürüne ait iki efsane üzerinden bireyin kendi olma çabasını anlatmış.Baba,oğul çatışması aynı zamanda otorite kimde sorgulamasını da getiriyor..
         ARKA KAPAK:
                                   ''1980'lerin ortasında geleneksel usulle kuyu kazan Mahmut Usta ile çırağı ''küçük bey''Cem zor bir arazide su ararlarken,kasabanın hemen dışındaki sarı çadırda esrarengiz bir tiyatrocu kadın her gece eski masal ve hikayeleri yeniden anlatmaktadır.''
                     SEÇKİ:
                                 ''İtaatkar bir oğul olursam,Avrupai bir birey olamam.Avrupai bir birey olursam dabu sefer itaatkar bir oğul olamam.Yardım edin bana''
                                  ''İnsan böyle bir şeyi sonuçlarını düşünerek yapmaz''dedi oğlum.''Sonuçları düşünürsen özgür olamazsın.Özgürlük,tarihi ve ahlakı unutmaktır.Hiç Nietzsche okudun mu?''
            Kitapta gizli senfoniyi yakalayacağınızdan eminim.Mutlaka ve mutlaka okunası kitaplardan.

7 yorum:

  1. Güzel bir tavsiye... Tesekkürler:)

    YanıtlaSil
  2. Ben de okumuştum bu eseri, takipteyim, sizi de benim bloguma beklerim, sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Selam! İade-i ziyarete geldim kardeş. Orhan Pamuk'un Kara Kitap'ından sonra önyargı oldu bende. Bakalım aşabilirsem okurum gari :)

    YanıtlaSil
  4. Orhan Pamuk kitaplarını çok severim :) Kırmızı Saçlı Kadını da çok severek okumuştum. Bende beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. Uğramanıza çok sevindim.Görüşmek üzere :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkür ederiz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...