Bu Blogda Ara

27 Nisan 2016 Çarşamba

Çanta etkinliği

          Mümkün olduğunca dikiş işlerinden kaçıyorum.Ama nereye kadar.
          Çanta olarak düşünüp kumaşı hazırlamıştım birleştirmesi uzun zamandır bekliyordu.
          Çanta etkinliği artık vakti gelmiştir dedirtti :)
          Öncelik çanta astarında;

          İç ceplerde fermuar istemediğim için amerikan bant kullandım.
          Astarın alt köşelerinden 2 cm işaretleyip çıkarıyoruz.Yan ve alt dikişleri kapatıyoruz .Kestiğimiz kısımları dikiyoruz.
            Çantayı da astar gibi dikip hazırladığımız çanta saplarını ekliyoruz.En çok fermuarı dikmekte zorlandım.Astarla çantayı tutturup dikiyoruz.Askıları da ekledik mi tamamdır.
              Etkinliğe katılan arkadaşlar gerçekten çok güzel işler çıkarmışlar hepsinin ellerine sağlık burada topluca poz vermişler.Mevlüde hanıma da teşekkürler yeni arkadaşlarla  tanışmak da güzeldi.
           







                                                                                                                                       

15 yorum:

  1. Çanta çok güzel olmuş da ... I ıhh hayatta yapamam ben :) Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. merhaba , sevgili Deep senden bahsetmiş ben de geldim, mini odana misafir oldum. Şimdilik bir kahve içimlik uğradım , sonra uzun uzun sohbetlerimiz olacağını umarım , sevgiyle
    tigrisdriver.blogspot.com
    Cafe Tigris

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz.Ben de öyle umuyorum.Sevgiyle görüşmek üzere.

      Sil
  3. Blogları geziyordum, bir uğrayayım dedim. Bez çantalara bayılıyorum. Çok güzel olmuşlar. Ben de bloguma beklerim ♥

    YanıtlaSil
  4. Bu etkinlikten eksik kaldım yoğunluktan dolayi. Sizin ellerinize sağlık çok enfes

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkür ederiz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...