Bu Blogda Ara

17 Nisan 2016 Pazar

Günün kazananı

              İzmir Kitap Fuarı dün itibarıyla kitap severleri ağarlamaya başladı.
              İlk gün gidemedim :( ama oğluşum günün kazananı olmuş :-) Lafı fazla uzatmadan herkese günaydınlar.
                      Oğluşun kitapları, uzun bir listesi var.Bunlar ilk sıralarda olanlar.(Dergileri resimleyemedik.)

Sahafiye girizgah babından

Bu takvime bayıldım rastlarsanız mutlaka inceleyin.


Veee sonunda Woolf'un günlükleri elimde.Bol kitaplı günleriniz olsun.

8 yorum:

  1. Oğluşun kitapları ne güzel :) Pearl Buck'u severdim ben. Resimli Edebiyat Takvimi bende yok ama biliyorum, harika bir şey. Keyifli okumalar.

    YanıtlaSil
  2. En sevdiğim şey kitaplar.iyi pazarlar canim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle.Size de iyi pazarlar diyecektim ki pazartesi olmuş:)

      Sil
  3. Tüyap Fuarının olduğu şehirleri çok kıskaniyorum. Ankara da niye yok ki?

    YanıtlaSil
  4. Ahhh, kitaplar candir !:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüzünde gülücük açan açtıran arkadaşlar da candır :))

      Sil

yorumlarınız için teşekkür ederiz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...